søndag 30. mai 2010

Yahoo Entertainment for iPod Touch, iPhone & iPad (for USA iTunes konto only)


Jeg har i utgangspunktet lagt Yahoo på hylla for MANGE, MANGE år siden.
Husker jeg brukte Yahoo som søkemotor en gang i tiden - 1996 eller 97 - nei, husker ikke.. det var pre-Google tiden i allefall....

Men så - out of the blue - så ramler jeg over Yahoo Entertainment - som rocker skikkelig på Apple i-enheter som iPod Touch, iPhone og iPad (jeg har kun lasta ned til iPad)...


En rekke slike streaming tjenester krever ikke bare at du har en amerikansk iTunes konto, men også at du "er" i USA (noe som kan fikses via VPN selvsagt...deilig at Cisco har VPN til San Jose feks)

Anyways - Yahoo Entertainment er ikke på den norske iTunes, men på den amerikanske. Så ja, du må ha en amerikansk iTunes konto - noe du kan skaffe ved å følge min gode guide her

Yahoo Entertainment på iTunes finner du her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar