torsdag 6. mai 2010

Asus Eee PC - Keyboard ... tastatur med PC ... for de spesielt intr?

Ikke en PC med tastatur, men et tastatur med PC.... for 600 USD....what a rip off!
Det sies at dette er en etterlengtet lansering, men den her forstår jeg rett og slett ikke....
Vel, den kan ha sine bruksområder - i et møterom feks hvor du pluggern til en videokanon eller noe i den duren, for se for deg å glane ned på tastaturet ditt - til høyre for hvor du skriver - ned på en 5" skjerm hele tiden... det tror jeg du raskt blir gal av...

Men - siden du kan koble den til en skjerm - så blir det jo som Asus skriver i sin pressemelding, en PC i et tastatur, og dermed så er kanskje ikke ideen så gal allikavel, eller?


  • Windows XP
  • 3 USB porter
  • WiFi
  • BlueTooth
  • 16 eller 32 gig SSD disk
  • HDMI & VGA output port
Det er ikke mye Asus har gått ut med her, men i følge Amazon, som har lagt den ut til forhåndsbestilling, så skal "godsaken" selges for 599 dollar .... personlig tror jeg det kan være mye annet jeg kan bruke 600 dollar på - men at det finnes et marked for det her, vel det tror jeg så sikkert at det er...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar