mandag 31. mai 2010

SpaceStation fra Bluelounge - det lekreste jeg har sett som rydder opp i kablene dine på skrivebordet!

Bluelounge har laget mange fete produkter, men min favoritt (må ha det, bare må ha det) er Spacestation.


Dette er midt i blinken for din bærbare datasmaskin og leveres med intern kjøling i tillegg til at alle kabler som ligger her og der "forsvinner". Spacestation er ikke høyere enn 5 mm, rommer alle kablene dine og har en innebygd 4-ports USB 2.0 hub slik at du kan koble til alt stashet ditt. En eneste ledning stikker ut - en USB port som du kobler til PC'en eller Mac'en din. 


Bare vipp opp din Spacestation så har du fri tilgang til hubben og alle ledningene dine!


En fantastisk enkel men samtidig utrolig praktisk liten sak som kan rydde skikkelig opp på skrivebordet ditt, så slipper du alle ledningene til din iPhone, iPad, printer, disk med mer som ellers ligger og slenger på bordet ditt.

I USA så ser jeg den ligger på 80 USD - I Norge har jeg ingen pris, tror ikke det finnes noen forhandlere som selger den her, men jeg vet at www.xanion.no akkurat har fått agenturet på det, og gleder meg til å få en slik selv! 

Den kommer i sølv og svart om jeg ikke tar feil - og jeg har også sett den til langt lavere pris på feks Amazon.com

Er du forhandler så ta kontakt med Xanion i dag - så kan undertegnede og mange med meg få en slik på bordet om kort tid!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar