tirsdag 4. mai 2010

Apple all the way - med Cisco WebEx på alle enheter

Sitter på kontoret og deltar på en av mine mange WebEx møter - dvs online møtekonferanser.


Kjører WebEx møtet på min iPad - har jobben min på min Mac, og deltar med tale på min iPhone.
Alt via WebEx - som er gratis app å laste ned fra iTunes - og som flere og flere bruker. Cisco WebEx er i dag verdens største tjeneste for online konferanser, deling av presentasjoner, dokumenter og video/voice samhandling. Et fantastisk verktøy som bare blir bedre og bedre - og som jeg er spent på å se utviklingen av med Cisco Tandberg og videre integrasjon mot video konferanser, HD video og TelePresence.

Cisco WebEx for iPhone & iPad kan du laste ned her

Sjekk ut Cisco WebEx for iPad her fra YouTube

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar