mandag 3. mai 2010

TeamViewer - bedre enn LogMeIn - og HELT gratis!

60 millioner brukere tar ikke feil - TeamViewer er veldig bra, og på toppen av det hele 100% gratis å bruke  privat, i motsetning til LogMeIn.


Jeg bruker TeamView flittig selv - fra både min iPhone og iPad - mot min Mac og min mini-PC - men også fra min Mac til min PC. Enkelt, raskt og helt gratis! Jeg var spesielt overrasket over hvor hurtig respons jeg fikk - selv over 3G!


Du kan raskt koble deg opp mot din PC hjemme - lage deg dine egne Partner Lister, dvs over dine PCer hjemme, kanskje hos venner osv fordi du er så mye flinkere "på data" enn de er :) .... adhoc like så godt som ferdig definerte kontakter...det fungerer like bra, og like enkelt!

Mot Mac like godt som til PC - TeamViewer leverer det de sier!




Meny systemet er også veldig godt laget - høyreklikk som venstre, men ikke minst tastaturet som også tilpasser seg mot PC og Mac henholdsvis - helt automatisk for deg som sitter på andre siden - ved flere klikk på tastaturet så vil Apple tasten, funksjonstaster, windows tasten, og andre knappevalg dukke opp...alt på en side :)

Genialt - fungerer også å kalle opp maskinen din når den har gått i hvile (ikke dvale) modus - dvs at du må taste inn passordet ditt feks - som du også fikser via TeamViewer, så lenge server appen går!


Sjekk ut TeamViewer her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar