mandag 31. mai 2010

Handle iPad i USA - MyUS.com kan være en god løsning

Har du ikke tid til å vente på at iPad kommer til Norge?
Kanskje det er mye annet kult du vil handle i statene?

MyUS.Com kan være løsningen for deg!


Jeg har ikke testa ut det her selv -så ikke skyld på meg etterpå, men etter å ha lest litt inne på siten deres, så ser det her veldig bra ut. For all del - du slipper ikke unna frakt og toll - men du får i allefall alle varene dine raskt og enkelt ekspedert og levert!

Når jeg feks ser hva Belgia og Nederland har planer om å ta for en iPad - eller hva Ludo-Vollvik tar for en iPad, så er jeg helt sikker på at en løsning via MyUS.com er billigere for deg - til tross for frakt og toll.

I forrige uke så jeg hva Nederland ville ta for den billigste iPad'en - og den kom på hele 150 dollar mer enn hva USA tar for den - inkl moms... Frakt og toll lagt på, så er du fortsatt billigere via det her, enn å vente på at Elkjøp og gjengen skal selge iPad til deg, eller at Ludo feks skal ha 2-gangern av deg...

Sjekk ut MyUS.com her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar