mandag 31. mai 2010

iPad selges unna fortere enn de klarer å lage den - 2 mill solgte på 2 mnd (litt mindre faktisk)

Snittet per dag av solgte iPads er 35,000 enheter!



iPhone brukte 74 dager å nå 1 million - iPad brukte 28 dager.
Nå er 2 million-barriæren brutt, og Apple opprettholder sine 10 millioner enheter for 2010.
Hva er status om en mnd, etter at ni nye land nå kan selge iPad - noe som IKKE har gått rolig for seg.
iPad'en kommer til Norge - men enn så lenge er det få som vet akkurat når - i slutten av juni er det siste jeg har hørt, først var det i mai, så vi får se... gleder meg til å bruke norske karakterer i allefall på min...

Så langt er det også dukket opp i raskt tempo iPad apps - som nå teller 8,111 apps til iPad - mot 208,185 apps totalt (for iPhone, iPod & iPad)

Google og Android og alle dere andre - jada, det dukker opp mye rart fremover - mye er sikkert bra også.
Men for meg er iPad mer enn bra, det er en del av meg ... fra å digge iPad har jeg vært innom elske - men nå er iPad'en bare en del av meg - på samme måte som min iPhone.

1 kommentar: