mandag 3. mai 2010

Owle - gjør din iPhone til et skikkelig videokamera


First thing first - den er jævlig stygg!
Men sjekk ut videon selv, den ser virkelig ut til å gjøre jobben:
  • Bedre bilde
  • Bedre lys
  • Bedre lyd
  • Bedre farger
  • Bedre stabilitet


(Spill av videon i full skjerm for å få med deg alt .....)

"Godsaken" koster 130 USD, så det ikke noe pasticfantastic og ferdig med det - ja, den gjør iPhonen din stygg, men den gjør den også til et habilt videokamera, og som de sier om fotografiapparater også - det beste kameraet er det du har med deg......

Sjekk ut Owle her

3 kommentarer:

  1. Større linse = mere lys = bedre bilde, egentlig ganske enkelt.

    Jeg ser ellers ganske mye pikselering i videoen, spesielt rundt bevegelser.

    gidder du drasse med deg en diger sak som tar nesten god video? er det ikke bedre å ta med ett ekte videokamera? Ja det koster litt mere penger, men gir også ett ordentlig reslutat.

    SvarSlett
  2. jeg synes det er en kul gædjett som ser jævlig ut, og som jeg IKKE kommer til å kjøpe selv ---- jeg har jo Flip kamera :) ..... men jeg liker ideen...

    SvarSlett
  3. problemet er vel ikke at den ser jævlig ut, men at den er større enn ett video kamera...

    SvarSlett