tirsdag 4. mai 2010

iUtstyr - på nett og i Oslo - butikken som har alt til dine iProdukter


Ramlet over denne butikken her ved en tilfeldighet - husker ikke hvordan engang, men den sjappa her har alt du trenger til dine iProdukter - andre mobiler etc.

  • Kabler
  • Cases
  • Vesker
  • Beskyttelse
  • Øretelefoner
  • Høytalere
  • ...og veldig mye mer!
Og alt til en VELDIG billig penge. 

Handlet der selv - for under 600 kroner fikk jeg to cases til mine ungers iPod touch, en stylus pen til min iPad, to stk stikkontakter til iPod'ene, 6 stk deksler til iPod touch & en lekker skinnperm til min iPad (den kostet mer enn 50% av totalen)



Her kan du trygt og enkelt handle på nett, eller stikke ned i sjappa mellom 12-17 i Kongens gate 12 og handle rett fra disken... Hyggelig service var det å få også - så denne sjappa her vil jeg anbefale på det sterkeste.... Ikke minst la jeg merke til at printerpatroner var latterlig billig, under 40 spenn per patron - noe du gjerne vil betale 3x så mye for hos Elkjøp og de andre...Blekk er blekk folkens....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar