fredag 14. mai 2010

Atomic Web Browser - bedre enn Safari og bedre enn Opera - til iPhone & iPad


Opera til iPhone ble like fort upopulær som den ble populær, rett og slett fordi den var for dårlig, selv om den var raskere enn Safari.

Dropp gratisversjonen og gå rett til 6 kroners versjonen - har du iPad i tillegg er det her en griselekker browser som har et vell av settings for å gjøre din browser opplevelse optimal!


Jeg har feks satt opp Google som default search engine - og default ny side når jeg åpner et nytt vindu.
Du kan også sette opp Atomic Web Browser til å "oppfattes" som Safari - uten at jeg har sett (testet appen i 30 min) at dette faktisk funker.

Hastigheten er helt rå sammenlignet med Safari, og selve web browsingen er også mye bedre... raskere enn på Safari er det også å swappe mellom forskjellige vinduer, da du har valget mellom å feks ha Tabs i øvre menylinjen som du ser av bildet under:


Her har jeg valgt å kjøre full-screen web browsing, med med tab's øverst i menyen (valgfritt).
Jeg kan raskt og enkelt veksle mellom full og semi-full skjerm via knappen nederst til høyre. Frem og tilbake på sider pr tab/browser vindu kan jeg også via de små pilene nederst til venstre.

Atomic Web Browser har allerde erstattet Safari plasseringen på min iPad - ligger nå som en av mine seks knapper/apps i "fast App" menyen min....


Gå hit for å lese mer om Atomic Web Browser og kjøpe din i dag

1 kommentar:

  1. Takk for tipset. Appen er på vei til min iPad nå!
    :-)

    SvarSlett