onsdag 26. mai 2010

Knallbra digitalt album til under 1000 spenn!


album er akkurat det - et album, et digitalt album så sådan.
Det er ikke din digitale fotoramme eller en iPad "killer", men et digitalt fotoalbum.

(Ha meg undskyldt for at det står at det er lite strøm på albumet, jeg har brukt den en del nå, og glemt å ha den tilkoblet lenge nok til å få den oppladet...og da går det slik...)

Jeg har testa ut album et par dager nå, eksportert noen av mine Picasa album til mitt digitale fotoalbum, og jeg må si at jeg liker dette produktet - av flere årsaker:


  1. Prisen - for under 1000 spenn har du et gigantisk album som du kan ta enkelt med deg. Komplett selger de her, og ironisk nok har de lagt albumet under - yes, you guessed it - Digitale Fotorammer, noe dette produktet IKKE er... Sjekk det ut her
  2. Enkelheten - enheten har (foruten av- og på knappen) kun tre knapper du bruker. Dette gjør det veldig enkelt å bruke for de unge, eldre og de som ikke nødvendigvis er så data-gira, som feks jeg er... 
  3. Skjermen, som både er god og stor er behagelig å se mange bilder på. Den er på 7"
  4. Den er god å holde i - og gir deg en god følelse av kvalitet - spesielt liker jeg touchen med skinnomslaget som beskytter skjermen (som du også kan enkelt "klikke av" hvis du ikke ønsker å ha den på....

Kombinasjonen av det her gjør at produktet egner seg som en gave - bursdag, julegave, bryllupsgave, you name it - alle blir glad for å få bilder, alle blir glad for å få et album, og med et digitalt album som det her, kan du gi dine kjære mange tusen bilder i ett og samme album, som alle kan se i. Ingen PC, Mac, iTunes trengs - her er det en USB kabel og filmeny som gjelder for å flytte bilder fra A til B ... 

Med et synkroniseringsprogram kan du sette opp albumet til å oppdatere bilder automatisk feks, og med SSD slot kan du øke lagringskapasiteten til 32Gig (fra 4 Gig som er standard når du kjøper den) - noe som er mer enn hva du skulle tro, da album gir deg muligheten til å komprimere bildene til å tilpasses album - og redusere størrelsen på bilde-filene deretter.

album kommer aldri til å konkurrere med min iPad, men det er heller ikke meningen.
Et album er et album, og det er det album er... ikke noe mer, ikke noe mindre - og et veldig godt ett som sådan.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar