onsdag 5. mai 2010

Menn med Penn - så enkel, men samtidig så stilig og kul kan en hjemmeside være

Endelig en nyhet som ikke dreier seg om iPad eller iPhone - eller Apple (selv om jeg nok er BOMBE sikker på at alt er designet på en Mac ....) Jeg kunne ikke dy meg, og måtte skrive noen linjer om den siten her - for designet er bare så kult, samtidig som det er så veldig enkelt .... resultatet er iallefall meget bra, og siten intr meg umiddelbart rett og slett fordi den får meg til å mimre litt om gamle dager - før man hadde elektriske databehandlere og Internett...Når man kun hadde Penn & Papir.... og når reklamebyrået drives av en kar, så treffer jo navnet spiker'n på hodet: Menn Med Penn :)


Stikk innom hjemmesiden - og om du kun skal gjøre en ting her, så er det å sjekke ut filmreklamen som heter "spikerpistol" ---- dette er bare en strålende stykke arbeide :)

Kos dere - www.mennmedpenn.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar