fredag 21. mai 2010

aigo for iPhone - beskytter, forlenger batterilevetiden & får iPhonen til å stå!


Tenk deg et produkt som

  • beskytter iPhonen din - hardplast bak, med solid og god gummi beskyttelse rundt
  • gir deg 130% lengre batterikapasitet
  • kan få din iPhone til å stå både vertikalt og horisontalt
  • som ser bra ut, og
  • som ikke koster mer hva du typisk betaler for kun beskyttelsesfunksjonen!
aigo digget jeg fra første stund - og jeg kommer UMIDDELBART til å bytte ut min mophie til fordel for aigo'n - fordi det er rett og slett og vannvittig mye bedre produkt - på ALLE måter!


Standen bak er faktisk bare en liten sugekopp - som sitter godt, og som samtidig er lenkende enkel å fjerne...det geniale med at den kan fjernes er jo feks at du kan bruke den RETT PÅ DIN iPhone - når du ikke har bruk for aigo'n feks... 

Bak på aigo'n finner du også en liten på/av bryter for når du ønsker å bruke batterifunksjonen - over bryteren er det en liten knapp som når du trykker den inn vil gi deg en indikasjon i form av et blått lys på hvorvidt den er ladet opp / har batterikapasitet eller ei.


Her har jeg satt aigo'n i stående / vertikal stilling - stødig som bare det :)



Etter hva jeg har blitt fortalt har Xanion.no agenturet på aigo, men hvor er forhandlerene --- dette er jo et forbrukerprodukt deluxe for Komplett, Elkjøp og alle de andre store og små .... 

Vurderer du å kjøpe beskyttelse til din iPhone - så kjøp aigo - for da får du så vannvittig mye mer igjen for pengene ifm batteripakken, standen, designet, og ikke minst til en fornuftig pris .... med fingern i munnen tipper jeg den kommer til å koste deg mellom 350 og 400 spenn! .....mophie'n jeg kjøpte kosta mye mer ---- har dårligere design, mindre batterikapasitet og beskytter ikke slik aigo'n gjør ---- også har den ikke den geniale lille sugekoppen som får iPhone'n min til å stå (he,he.....)

Det er bedre å se på Formel1 på Viasat appen når du ikke behøver å holde iPhonen, ikke sant :)

Er du forhandler - så stikk til Xanion.no - er du kunde får du mase på forhandleren din slik at du får kjøpt det, for jeg kan nærmest garantere for at du ikke kommer til å bli misfornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar