torsdag 10. juni 2010

WebCam til iPad - prototype fra PhotoFast


For det første: Ja, iPad selges i dag uten kamera, og
For det andre: En rekke såkalte "iPad killere" vil bli solgt med integrert kamera, og
For det tredje: Jeg er helt enig - det burde vært med, men det er det ikke, men Apple har solgt over 2 millioner allerede - uten at noen andre har klart å komme i NÆRHETEN i løpet av de siste 10 årene..

Tipper det kommer integrert om ikke lenge - og da med HD video kamera i tillegg til FaceTime, ikke sant!

Uansett, det har nå dukket opp en prototype til iPad, fra selskapet Photofast. Det her er et Microsoft webkamera tilkoblet iPads dockingport, slik at du kan bruke den til videokonferanser eller knipsing av bilder.

I tillegg til dette 2mp-kameraet jobber også Photofast med en TV-tuner løsning for iPad som også skal tilkobles via dockingporten.

Kult sier nå jeg - og ønsker alle kameraløsninger til min iPad velkommen - selv om jeg vet at mine "frender" her vil fortsette å "disse" iPad for hva det ikke har - i stedet for å se på ALT DET HAR og enda litt til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar