onsdag 23. juni 2010

BeeJive for iPad - den beste IM klienten "there is"


(Christian - du får ha meg undskyldt for at jeg brukte deler av samtalen vår her...he,he)

Jeg kjøpte BeeJiveIM til min iPad i går - og ja - jeg synes 55 spenn faktisk er mye penger for å kunne chatte, men når alternativene kun er oppskalerte utgaver av iPhone IM'er som Nimbuzz etc, så kunne jeg ikke holde igjen (lenger).....

Når det er sagt, så er jo BeeJive'n en drøm - visuelt og funksjonelt!

Støtten for IM klienter er bra stor (mangler Skype derimot), men med MSN, Facebook, Google, Cisco Jabber, med flere, så dekker det 99% av de jeg må kunne chatte med.

Viktige funksjoner jeg liker:

  • Push notifications er jo blitt en selvfølge
  • Din egen status om du er ledig, opptatt, egendefinert og tilpasset de forskjellige IM-klientene fungerer som en drøm
  • Kontaktlisten på venstre side, chatt-vinduet i midten (bilde kan du legge til selv - her er utsikten fra hotellrommet vårt på Esplendido i Port de Soller på Mallorca valgt).... og dine eksisterende chatte-kontakter på høyre side
  • Øverst i midten kan du velge om du vil sende med et bilde til den/de du chatter med, men her kan du også legge ved en talemelding om du ønsker - testet det i går mot både MSN kontakter og Facebook, og det fungerer som bare det.... tror derimot de fleste vil tro det er et virus de får (på Facebook) så vær snill å si ifra på tekst FØRST at du vil sende de lydmeldinger!
  • Du kan feks emaile chathistorien også hvis du vil lagre den for ettertid
Er du en av de 3 millioner iPad eiere så er BeeJive IM for iPad et av must-appsene du bør kjøpe deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar