mandag 21. juni 2010

12 veldig gode grunner til at du BØR oppgradere telefonen din til iOS4 NÅ!!!!!!!



Nye funksjoner du kan glede deg til å bruke med iOS4:

  1. Multitasking (dessverre kun for 3GS og 4 telefonene)
  2. Mapper / Foldere for bedre håndtering av inntil 2,160 apps på din iPhone!
  3. Enda bedre mail
  4. iBooks - nå kan bøkene du har kjøpt til iPad også leses på din iPhone
  5. Nye spilleliste funksjoner
  6. 5x digital zoom
  7. Tap2Focus når du videofilmer
  8. Faces & Places i bildene dine
  9. Wallpaper
  10. Gave Apps - nå kan du GI bort apps som gave via din iPhone
  11. Innebygd korrektur
  12. Støtte for BlueTooth Tastatur!!!
Bluetooth tastatur har jeg gledet meg VELDIG lenge til!!!
Detta ska bli gøy - holder på å synke as we speak - download ferdig....

Lurer på når iPad iOS4 kommer - så langt er det iPod Touch og iPhone som ligger ute!

4 kommentarer:

  1. Bare synd at det er problemer med å installere iTunes 64 bit på Windows 7 64 bit OS. Rettighetsfeil på Config.Msi katalogen som installasjonsprogrammet bruker. Godt jeg også har en Macbook som løste problemet.

    SvarSlett
  2. Jeg er bare glad for at jeg IKKE har Windows PCer lengre....

    SvarSlett
  3. innebygd korrektur? Hva mener du med det? stavekontoll eller noe mere?

    "Mapper / Foldere for bedre håndtering av inntil 2,160 apps på din iPhone!" Hvorfor stopper det på 2160?

    Ellers godt å se dere får funksjonalitet.

    SvarSlett
  4. 1. Jeg jobber IKKE i Apple, ei heller som utvikler.
    2. Hva gjelder 2160 så er nok det summen av antall sider med antall mapper, og med antall apps som kan ligge i hver mappe.
    3. Bedre korrektur enn tidligere, mer visuell...
    4. Hva gjelder funksjonalitet vil jeg ikke kommentere så mye, da jeg ikke har prøvd Droid ennå, så kan ikke sammenligne godt nok....

    SvarSlett