søndag 6. juni 2010

Det her kan vi forvente oss på WWDC i morgen og dagene fremover


Jeg burde jo egentlig tatt meg fri denne uken her til å følge Apple sitt WWDC arrangement, som starter i morgen, 7.juni og varer frem til fredag 11.... men, men - jeg for følge med så godt jeg kan, kanskje ta meg litt tid til å se noen av live sesjonene som Apple vil streames...og utover det så blir det vel ikke så få nettsteder som vil skrive om dette eventet så det skal ikke bli vanskelig å holde seg oppdatert.

Ta en kikk på iHackinTosh sin side for linker til nett-oppdateringer, lyd, video med mer!

WWDC åpner i morgen kl 1900 med en åpningstale av Steve Jobs

Nå som det har vært skrevet så mye som det har om HVA som skal lanseres i løpet av uken som kommer, er det kanskje på sin plass med en liten update - så får vi se om alt vi håper på dukker opp - og kanskje noe mer :)


  • Safari 5.0
  • Ny Mac OS
  • iPhone OS 4.0
  • iPhone 4/HD
  • Ny Apple TV med OS 4.0 og full-HD til 99 USD
  • Ny Mac Mini med HDMI
  • iTunes.com (streaming/cloud) - etterkommer av Lala.com som ble stengt 31. mai
  • Gratis MobileMe
  • Nye versjoner av MacBook Air og Mac Pro
  • Foredrag av Steve Ballmer
  • Bing som søkemotor til iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar