fredag 2. april 2010

WebEx til iPad - nok en god grunn til å stelle seg i kø!

Det er mange (gode) grunner til at jeg skal ha iPad - og her kommer en til, nemmelig WebEx!



WebEx for iPad ble lansert 1. april, gratis og det hele, og er et fantastisk samhandlingsverktøy for online møter med integrert deling av desktop eller applikasjoner, telefoni, video, chat, med mer!

Personlig bruker jeg vel kanskje WebEx et par ganger om dagen, noen ganger langt flere ganger - er jeg ikke forran min Mac til å delta, kan jeg delta via min iPhone - og nå ganske snart også via min iPad!

Deilig og veldig konfortabelt.

Og før du spør - iPad har ikke telefoni, men med integrert VoIP i WebEx - sammen med øretelefoner med microfon - slik du kan på iPod Touch - kan du lytte og snakke :)

Cisco WebEx har til og med laget en demo knapp som du kan trykke på via din iPad - slik at du kan få deltatt og få sjekket ut hvor bra det her er, før du evnt går til anskaffelse av en WebEx løsning selv, fra Atea eller Datametrix feks.

Les mer om WebEx her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar