torsdag 15. april 2010

Jævla skuffa over Stenshagen og BMW

7 uker stod min etter år gamle BMW hos Stenshagen for å bytte ut en coil.

2 dager måtte jeg vente etter at bilen var ferdig, fordi de ikke fant dekkene mine...

2 ganger måtte jeg vaske bilen etter at jeg fikk den fordi de har latt den stå ute i 7 uker...

Ikke gadd de å vaske bilen.

Ikke gadd de å spørre meg om lånebil eller leiebil.

Det som først skulle ta 2 uker tok nesten 7, og alltid var det jeg som måtte ringe for å høre...

Jeg skulle få litt kompensasjon sa de hos Stenshagen, skulle bare mangle.... iPhone integrasjon sa jeg, det ville vært flott... Når jeg satt meg inn i bilen fant jeg en liten kabel - nesten som den her:







Den kabelen her er faktisk bedre enn den jeg fikk, lengre også fungerer den med iPhone...kabelen jeg fikk av BMW og Stenshagen støttet kun iPod....

4 BMWer har jeg kjøpt av Stenshagen...så mye var min lojalitet vært... Sur gikk jeg tilbake til serviceskranken for å klage, sorry sa de, vi ringer deg i morgen sa de... Fint sa jeg, men har de ringt.....neida!

Siste ord er ikke sagt, det her er sannelig vært mer enn en kabel jeg kunne ha kjøpt for 20 spenn på dealextreme.com selv....


-- Post From My iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar