torsdag 22. april 2010

Beste IM klienten til Mac?

Problemet med lynmeldinger i dag er at det finnes så sinnsykt mange forskjellige IM-klienter. På toppen av det tilbyr de fleste sosiale media også lynmeldings-tjenester, som feks Facebook.

Da er det deilig å kunne finne seg en klient som kobler alle tjenester sammen - og min personlige oppfattelse er at Adium - til Mac - er den beste.

Ikke bare støtter Adium alle typiske IM-klienter og feks Facebook - men noe av det beste (synes nå jeg) er at du feks kan sette out-of-office meldinger som automatisk besvarer alle IM-hendvendelser, inkludert Facebook .... ser det ut som jeg er på Facebook hele tiden, så er det fordi Adium logger meg på Facebook sin chat tjeneste når jeg starter opp min Mac, og sender du en chat melding til meg fra Facebook, og jeg er borte fra pulten, eller opptatt i et møte - Presence og det hele vet du - så får du melding tilbake fra meg - helt automatisk...fett ikke sant :)


Hva er så det ALLER beste med Adium?

Den er gratis - så her er det bare å kaste alle andre IM'er og erstatte de med engang med Adium :)

Adium kan du laste ned her

1 kommentar: