tirsdag 6. april 2010

Bli flådd - kjøp iPad på Ludostore!

Idar Vollvik tror jeg trenger penger, og håper kanskje at folk vil "fly" til Ludostore for å kjøpe iPad fra 7,500 spenn og mer..... På Finn.no går iPad's fra 5,000 kroner og oppover - med andre ord vil Ludo-kongen har 50% uplift på iPad'ene sine... I statene går iPad fra 499 USD og oppover - dvs 2,960 spenn for den billigste, og når du kan få deg en tur/retur flyreise til USA for mindre enn 4,000 kroner - så sier det seg selv at Idar er ute etter å FLÅ OSS....Tror jeg at noen kommer til å handle hos Ludo - selvsagt, med så mye penger folk på oljeberget har, og så gira vi nordmenn er på ny teknologi, så er jeg sikker på at han får solgt sine 18 enheter.... tror jeg heller ender opp med å kjøpe på Finn.no, evnt vente til slutten av april og få en kompis eller to til å kjøpe for meg i USA....

Lykke til Idar :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar