Jeg har tidligere beskrevet min frustrasjon over Stenshagen og håndteringen av min BMW som hadde problemer med coil, etc ... lang historie kort så stod bilen hos Stenshagen i 7 uker - hvorpå eneste plasteret på såret (etter å ha vært kunde der gjennom mange biler) ble en liten kabeldrit til 30 spenn til å koble på en iPod.
Det hjelper å klage - og for å si det slik, nordmenn flest finner seg i for mye.
Er maten dårlig på en restaurant så skal vi helst bare betale og stikke av - måkke klage vet du... neida.
Jeg sier alltid i fra når ting ikke er på stell - på en skikkelig måte, for da gir du også vedkommende kelner eller restaurant, bilforhandler, hva det måtte være, en real mulighet til å rydde opp - og forbedre seg!
I dette tilfellet også gjorde jeg det klart hva jeg syntes var dårlig her, og hvor dårlig min lojalitet ovenfor Stenshagen hadde betalt seg i god kundebehandling, etc, etc.
Nå skal ikke jeg si hva Stenshagen har gjort for meg, men jeg kan i allefall love dere at Nygård-Hansen forblir en Stenshagen kunde :)
Saken min ble tatt opp med daglig leder - alle var enige om at dette hadde ikke blitt håndtert skikkelig, at alt som kunne gå galt hadde gått galt for mitt vedkommende - og at Stenshagen ønsket å rydde opp...
Det er jo som de sier "en fornøyd kunde fordeller en annen om det - en misfornøyd kunde forteller ALLE om det...."
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar