fredag 23. april 2010

En fornøyd kunde forteller sin venn, en misfornøyd kunde forteller ALLE - Episode 3 av min BMW frustrasjon...

Jeg har tidligere beskrevet min frustrasjon over Stenshagen og håndteringen av min BMW som hadde problemer med coil, etc ... lang historie kort så stod bilen hos Stenshagen i 7 uker - hvorpå eneste plasteret på såret (etter å ha vært kunde der gjennom mange biler) ble en liten kabeldrit til 30 spenn til å koble på en iPod.



Det hjelper å klage - og for å si det slik, nordmenn flest finner seg i for mye.
Er maten dårlig på en restaurant så skal vi helst bare betale og stikke av - måkke klage vet du... neida.
Jeg sier alltid i fra når ting ikke er på stell - på en skikkelig måte, for da gir du også vedkommende kelner eller restaurant, bilforhandler, hva det måtte være, en real mulighet til å rydde opp - og forbedre seg!

I dette tilfellet også gjorde jeg det klart hva jeg syntes var dårlig her, og hvor dårlig min lojalitet ovenfor Stenshagen hadde betalt seg i god kundebehandling, etc, etc.

Nå skal ikke jeg si hva Stenshagen har gjort for meg, men jeg kan i allefall love dere at Nygård-Hansen forblir en Stenshagen kunde :)

Saken min ble tatt opp med daglig leder - alle var enige om at dette hadde ikke blitt håndtert skikkelig, at alt som kunne gå galt hadde gått galt for mitt vedkommende - og at Stenshagen ønsket å rydde opp...

Det er jo som de sier "en fornøyd kunde fordeller en annen om det - en misfornøyd kunde forteller ALLE om det...."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar