tirsdag 20. april 2010

PayPal for iPhone - bump cash til dama di "just like that"


Jeg skaffet meg en PayPal konto for en stund siden for å kunne gjøre enkle netthandler med feks eBay, Amazon med mer. Her forleden dag - aner ikke om det her er en gammel applikasjon eller ikke - ramlet jeg over PayPal til iPhone, og den her er jo bare helt genial!


Jeg kan feks "bumpe" telefonen mot min konto, og på den måten overføre penger fra min PayPal konto til hennes, jeg kan betale regninger med PayPal, samle inn penger feks til bursdagsgaver og betale mine onlinekjøp rett fra iPhone ved bruk av PayPal'n. Jo mer jeg bruker PayPal, jo mindre behøver jeg å banken min ... vel, PayPal trekker jo selvsagt pengene fra banken min - men om jeg feks skulle kjøpe noe nå, via min iPhone - eller om jeg skulle samle inn penger til den neste hytteturen med gjengen - så kunne jeg brukt PayPal appen - forutsatt at alle kompisene mine har PayPal selvsagt - og at bookingselskapet hadde støtte for PayPal - hvilket ikke altfor mange i Norge har...ennå..

Det her er bare helt rått, full accounting har jeg også over alle mine PayPal transaksjoner....


Den her tror jeg jeg kommer til å bruke mye fremover - så slipper jeg netbanken min med passord kalkulator og alt det ekstra hasslet som det bringer med seg... Jippikajee


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar