fredag 23. april 2010

J E G H A R F Å T T i P A D

Klarer nesten ikke å skrive....
Svetter, sjelver..
Åpner esken.
Skjønnheten blender meg..
Nydelige linjer
Vakker å se på, og enda deiligere å holde på.

Plug'n'Play - det eneste som kan minne om en manual er det her


En side - på baksiden står det mer eller mindre bare at man skal plugge inn kabelen til PC'en eller Mac'en - ha iTunes, og så er du good 2 go....

.....og det kan jeg love deg at jeg er.... dette er jo bare så vakkert - det er som en deilig opera.
Vi snakker vår og den første forelskelse.... Jeg klarer ikke å skrive mer, jeg klarer jo nesten ikke å jobbe, for det eneste jeg har lyst til --- er å være alene, sammen med mitt nye teknologiske vidunder....hmmm, så utrolig riktig det føles.... jeg går tom for superlativer og har en slags komplett tomhet i meg - samtidig som jeg er full av glede og har en slags total lykkerus rundt meg som en ny aura...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar