tirsdag 20. april 2010

Henge Docks - Meget sexy docking stasjon til Mac'en din .... hvor kan jeg kjøpe....

Det finnes uttallige dockingstasjoner til PC - de fleste av de relativt stygge - og problemet med de alle er at de tar opp uforholdsmessig mye plass på pulten - da de blir liggende - gjerne mellom skjermen din og tastaturet....Henge Docks til Mac er noe helt nytt, og som vanlig med Mac - noe unikt :)

Her er det bare å sette Mac'en rett opp i docken. Hver Henge Docks er laget for din spesifikke MacBook - basert på størrelse og hvilke porter du ønsker å bruke i dockingstasjonen.

Jeg finner ingen i Norge som er importør av dette fantastiske produktet, og med den veksten vi ser av Mac brukere, så er potensialet stort for den som skaffer seg agenturet :) ..... Hvis ikke får jeg bestille den over atlanteren selv...

Sjekk ut video'n her for å bli overbevist!




Les mer om Henge Docks her

8 kommentarer:

  1. bare å kjlpe en snasen datamaskin i utgangspunktet det HPNH

    http://www.youtube.com/watch?v=tM_Qrq_xuf0

    Adamo xps f.eks , tynnere enn en iphone.

    http://www.youtube.com/watch?v=4RwBv_tzXMg&feature=related

    SvarSlett
  2. Nico,

    Hvorfor gidder du?

    Hvorfor gidder du å lese bloggen min - og kommentere alt jeg skriver, når det er så innlysende at du ELSKER PC - fordi du jobber i DELL - og at du hater Apple...av en eller annen grunn...

    Nå har jeg en MacBook Pro - gjennom jobben, fordi jeg så meg DRITA lei av disse forbanna Lenovo shit PC'ene som kjørte et OS som Bill Gates har prøvd å få til å fungere i nesten 30 år.... da kan jeg liksom ikke kjøpe meg en PC dockingstasjon da - ikke sant :)

    Jeg skal ikke si at jeg kommer til å elske Apple for evig tid - for all del, mye av det Steve Jobs driver med nå om dagen er langt utover hva jeg synes er forsvarlig utifra et konkurranse ståsted - men selv ikke du @ Dell kan nekte for at Apple ikke har gjort noe riktig.... Hvor var Dell for 10 år siden - og hvor er de i dag...en skygge av seg selv...hvor var Apple for 10 år siden og hvor er de i dag - lager skygge for de fleste andre.....

    Du kjører Android - Jeg kjører iPhone
    Du kjører Dell og Windows - Jeg kjører Mac
    Du kjører .... hvilken bil, vet jeg ikke - Jeg kjører BMW

    Forskjellige mennesker med forskjellig smak :)

    Men takk for tipset - den tid jeg evnt går tilbake til en PC, så får den vel plass i brystlomma mi - eller så er den bare en del av min mobil - også er alt Cloud basert :) vi får se....

    SvarSlett
  3. Nicolai: Ved å kjøpe en PC fra Dell, så blir jo poenget med Henge Docks borte. En Adamo XPS er jo ikke nødvendigvis kompatibel med Mac OS...

    SvarSlett
  4. @Eplebiten - Nico er bare anti-apple, that's it :)

    SvarSlett
  5. går det an å kjøpe henge docks i en elektronikkbutikk?

    SvarSlett
  6. Hei,

    Jeg har dessverre ikke funnet noen som tar inn disse - og en av årsakene er kanskje at flere av disse dockingstasjonene blir spesialtilpasset :)

    Vennlig hilsen, Hans-Petter

    PS - Jeg oppdaterer ikke lenger Digistil, men har flyttet meg over til http://HansPetter.info

    SvarSlett
  7. http://www.edbergen.no/hovedmeny/produkter/mac-tilbehor/til-din-baerbare/overganger-og-kabler2/dockingstasjon-for-macbook-pro-15/

    SvarSlett