lørdag 10. april 2010

iPad konkurranse allerede - her er noen av alternativene!

Jeg skal ha iPad - bare så det er sagt, men det finnes allerede flere konkurrenter, bare så dere vet det.

Her er 4 stk:



I tillegg har HP noe på gang - sammen med Microsoft, Microsoft har ting og tang som de jobber med, Samsung skal lage noe greier, samme gjelder Asus, Nokia, med flere....Innen den tid har nok andre eller tredje generasjon iPad dukket opp tipper jeg - samtidig som Apple nok engang har klart via AppStore (bla) å gjøre iPad brukerne 100% lojale slik at ingen gidder å bytte til en finsk, tysk, eller en asiatisk leverandør som leverer samme utsende, men råtten innmat :)

Det er flere grunner til at jeg skal ha iPad og ikke engang kommer til å snuse på de to over:

  • iTunes (selv om Jobbs er streng så liker jeg iTunes og integrasjonen den gir meg på kryss og tvers av endepunktene jeg kobler til - MacBook'en min, Apple-TV'ene mine, iPhonen min, iPod'ene til ungene & snart også iPad'ene
  • Designet - Apple er rett og slett best i verden på design akkurat nå.. alle andre følger etter - med stort sett mye dårligere resultat...
  • Enkelheten - Apple er enkelt å bruke, og det her er her de aller fleste andre går på trynet...Pen å se på, men råtten innvendig...Apple er nydelig tvers igjennom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar