fredag 16. juli 2010

Ny iOS versjon til iPad tilgjengelig nå - iOS3.2.1


Sammen med iOS4.0.1 for iPhone og iPod Touch i kveld har Apple nå også lansert iOS 3.2.1 for iPad.
Oppdateringen retter opp i WiFi-issues som iPad brukere har hatt - at det trådløse rett og slett har vært ustabilt (og det kan jeg selv skrive under på), samt at video-ut via VGA-adapteret også har blitt forbedret.
Oppdateringen legger også til Bing som søkemotor i Safari.

Oppdateringen gjøres enkelt som med alt annet iUtstyr - via iTunes :)

2 kommentarer:

  1. Ser frem til å teste dette, skjønt det får jeg ikke før jeg kommer hjem, og der har jeg til nå ikke hatt problemer med wifi.
    Det har jeg til gjengjeld her i leiligheten i Barcelona, med ca 30 andre nettverk omkring. Rett som det er faller iPhoner og iPaden ut, selv om det faktisk skal være brukbar signalstyrke. Laptopen min er på nett hele tiden, så det er tydelig en slags kombinasjon av Netgear-routern, alle de andre nettene som stort sett er på kanal 1-2-3-4-9 og 11, og hvordan iOS håndterer Wifi.

    Dette med Bing er jo en slags nyhet da.

    SvarSlett
  2. Hei Christian.

    Kan bekrefte selv at signalet mitt har blitt mye mer stabilt enn før.
    Noen ganger før kunne jeg risikere å gå fra topp signal til relativt dårlig, og til og med slik at jeg måtte taste inn passordet på nytt igjen for å få aksess.

    Siden i går etter oppgraderingen har det vært nada problemas...

    (merkelig at det har vært så mye issues med Apple og trådløs tilkobling - mobilt og WiFi - både på iPhone og iPad - man ville jo nesten trodd at dette var elementært....)

    SvarSlett