fredag 23. juli 2010

iPad og ikke PC/Mac på ferie




Før jeg fikk iPad hadde jeg alltid med meg PCen min på ferie, av flere grunner egentlig....for å kunne jobbe litt, se på litt filmer når været var for dårlig, høre på musikk, overføre feriebilder, med mer....

Nå gjør jeg alt det samme med min iPad....her hvor vi bor nå var det bredbånd fra før av så padden er online uten problemer. Med mindre vekt, mindre plass, enormt mye bedre batterikapasitet og alle andre apps for underholdning og nytte er iPaden en MYE bedre reisekompis enn en Mac eller PC....

Glemte å overføre et par filmer før jeg dro, men fiksa biffen enkelt via TeamViewer og Dropbox hjem til min MiniPC som jeg lot stå på når vi dro.

Fortsatt god ferie, på tirsdal til uken får jeg iPhone4 :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar