torsdag 5. august 2010

Top10 Spill for iPad - August 2010


Det begynner å bli farlig mange gode spill til iPad nå - og disse Top10 her er KUN iPad spill, ikke iPhone spill jeg har lastet ned på iPad...

Dette er Top10, men ikke i rangert rekkefølge - det klarte jeg rett og slett ikke, for jeg spiller disse spillene her titt og ofte, og velger spill ift humør, tid på døgnet og feks hvor jeg befinner meg (ser teit ut om en 38-åring spiller Real Racing på en flytur og sitter og vrir frem og tilbake på en iPad som et ratt feks...he,he)

Derfor er listen sortert alfabetisk og fordelt i kategori (så godt jeg klarte det):

Racing:
  • Need for Speed Shift (Fett å kunne spille mot andre både over Internett og WLAN - mer actionpreget enn RealRacing....)
  • RealRacing HD (Akkurat nå liker jeg nok den her LITT mer enn NFS...... - konkurrer med andre over nettet, kulere, mer realistisk....)

Arcade:

Card:
  • Real Solitaire HD (gratis utgaven gir deg litt reklame, men spillet er like godt .... og er rett og slett veldig vakkert....)

Strategy:
Hvis jeg MÅTTE velge ETT spill AKKURAT nå som jeg liker bedre enn de andre, så må det i dag bli Chopper 2.....med RealRacing på en sterk andreplass .....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar