søndag 8. august 2010

Redlaser - bruk iPhonen din til å skanne produkter for å finne beste pris!

Jeg er en av de som alltid kjøper "sminken" min på taxfree på flyplasser - av gammel vane rett og slett.
Kan faktisk ikke huske sist gang jeg kjøpte meg sex-vann i et parfymeri .... Jeg har lenge hatt mistanke om at prisene ikke er så bra som man skulle tro - gitt at det er "skattefritt", men med Redlaser til iPhone kan du få det bekreftet - on the spot - før du handler...

Nå sist kjøpte jeg en liten flaske med Jill Sander - for menn - den lukter drittbra, rett og slett.
349 spenn - billig tenkte jeg - det må jo være en god deal.

Start Redlaser og hold kameraet stødig mot strek-koden - Redlaser sier selv ifra når den har fått med seg koden - et par sekunder senere ser du om du har gjort tidenes kupp, eller om gjengen på Gardermoen, eller hvor du handler sakene sine kan le sist :)



I mitt tilfelle kosta samme Jill Sander flasken på nett (fra USA og England) fra 22 USD - altså 2 1/2 ganger så mye kosta flaska på Gardermoen - alt annet enn en god deal med andre ord...



Redlaser er jo genial når du er ute og reiser, ute og prøver klær - selv med frakt og toll fra USA til Norge vil du i mange tilfeller kunne spare MASSEVIS av penger - fordi Redlaser ikke bare gir deg PRIS-FRA-INFORMASJON - men også HVOR du kan handle!

Last ned Redlaser her - gratis - i dag for å starte å spare penger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar