onsdag 31. mars 2010

DealExtreme - alt av duppedingser til en LATTERLIG penge! Fri frakt også - fra andre siden av kloden!

La meg først si følgende - kvalitet koster penger!
La meg dernest legge til at av og til så spiller det ingen trille, når shit kan koste så lite :)







La meg kort oppsummere;

  • DealExtreme holder til i HongKong
  • DealExtreme er på ingen som helst måte raskest i markedet til å levere...
  • DealExtreme leverer GRATIS i HELE verden!
  • Handler du for 200 kroner eller mindre så slipper du toll og shit...
  • Handler du for 200 spenn får du handlet MYE hos DealExtreme!
Når du kan kjøpe deg en USB Bluetooth adapter for under 2 dollar, eller hva med en iphone holder til bilen som du plugger i sigarett-tenneren, som kommer med radiosender, samt USB port for å lade opp iPod'en din - eller annet utstyr - som feks TomTom'en din....prisen, under 17 dollar = 100 spenn det .... ikke gærnt.

Ikke skyld på meg om det ikke funker alt du får - har kjøpt der tre ganger, tar litt tid å få sakene, og enn så lenge har jeg til gode å se at de leverer alt på engang....men de leverer det de sier de skal, og via PayPal så er det heller ingen risiko hva gjelder betalingen... det funker, det er så billig at det er nesten gøy å handle der...til iPhone, Nintendo's, etc, etc ... kabler, you name it - det du visste du trengte, men selvsagt også mye shit du ikke trodde du hadde bruk for...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar