onsdag 24. mars 2010

Ukens Top10 iPhone apps

Det er alltid vanskelig å vurdere hva som er Top10 – men for å gjøre det enkelt så smelter jeg alle kategorier sammen; spill, privat, business & alt-annet :)
Hvorfor ikke – hvor mange er det egentlig som er 100% seriøse på jobben, og hvor mange er det som ikke jobber en dritt når de er hjemme....

  1. WebEx – Cisco’s samhandlingsløsning på nett er fortsatt best, og har blitt enda bedre. Nå kan du “duste” over en WebEx samtale/møte fra din iPhone til Pc’en din!
  2. Facebook – jeg er fortsatt litt hekta
  3. Spotify – det er lenge siden jeg har kjøpt meg en CD nå
  4. Hipstamatic – retro fotoapplikasjon som har god gammel flash-lyd og fantastiske effekter!
  5. RealRadios – wow, for en radio applikasjon! Fantastiske funksjoner, søk på artisten du vil høre på NÅ, finn ut hvilke radiostasjoner som er i nærheten av deg, alle norske radiostasjoner på ett fat + flere 1,000 andre!
  6. Sleep Cycle....jeg sover ikke så bra som jeg burde, men jeg blir i alle fall vekt når jeg er som mest våken..deilig og billig
  7. RunKeeper – Jeg hadde nesten 100 km/t på Trysil for et par uker siden, nå er det snart sykkelsesong og jeg har booket plass til Lillehammer-Oslo og den store styrkeprøven “light”
  8. AutoStitch – Utrolig bra, legg sammen mange bilder til et stort, for panorama eller bare maksimal dekning av et område...Det er som de sier, det beste kameraet er det du har med deg – med AutoStitch kan du i praksis ta mega-på-mega pixel bilder!
  9. Need for Speed Shift – Lenge siden jeg lastet det her ned, men spillet er fortsatt utrolig bra!
  10. JetCar Stunts – urealistisk, men fy søren så kult...kjør som en galing med jetmotor og vinger...må prøves!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar