mandag 22. mars 2010

Mophie - Juice Pack Air forlenger batterilevetiden på din iPhone med det dobbelte

Sist jeg var i USA ramlet jeg over det produktet her når jeg besøkte en Apple Store:

Mophie er like genial som den er enkel.
Ikke kosta den mye heller – på http://mophie.com så tror jeg den ligger på ca 80 USD, men jeg er ganske sikker på at jeg betalte mindre.
Nevertheless – det her var akkurat det som skulle til – og skal til – for at min iPhone skal vare over Atlanteren hvis jeg skal spille eller se på film i time etter time.
Ja, iPhone’n din blir større og mer klumpete, men sammen med USB-kabelen er det bare å lade opp, og synche den mot din PC eller MAC.
På baksiden finner du en viktig funksjon – en liten knapp som du trykker inn vil gi deg indikasjon av hvor mye strøm det er igjen på Mophien, og på undersiden velger du selv ved å bruke “skyveknappen” om du vil slå den på eller av.. Har ikke funnet den her på noen norske online-butikker, men det er vel bare snakk om tid før den dukker opp her på berget også!

1 kommentar:

  1. aha, via Facebook fikk jeg tips om hvor det her kan kjøpes i Norge...sjekk ut http://www.emcom.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d11904&plid=11904

    SvarSlett